Pecah Otak 7 !! Ini Serius !

Assalamualaikum,

Al kisah di pagi yang suram, di lagu kan pula dengan siulan siulan ganas dari kenderaan.Meneliti dan mengamatai cahaya kaca (monitor) loading untuk start up.Tangan gempal menyeluk ketat poket seluar untuk dapatkan Note 3, kadang kadang di halang dengan segugus kunci rumah, 2 jari berusaha keras menhalang kunci manakala yang lain menyusun langkah bagi mengeluarkan Note 3. BERJAYA! Jari telunjuk ditujukan pada papan kaca Note 3, diusap perlahan bagi menyah kunci Note 3. Jari telunjuk mangatur tapak, mencari icon google, menulis apa jua yang terlintas pada otak dengan akurnya.. hasilnya..

cetak skrin

cetak skrin

Notakaki: apa kejutan ni? Birthday wak lambat lagi !

Mencari terus mencari, menaip terus menaip, masih gagal di kesan ..

“Ah sudah, tolong jangan cakap hasil nukilan aku selama setahun hilang macam tu je?”

bersuara sambi gigit kuku

Klik klik klik klik.. tap tep tup.. mouse dan keyboard wak kerjakan dengan rakus, mencuba cari solusi permasalahan ni.. akhir keyword search wak  “cannot find my wordpress”

ZZZzzzzZZ

Serius wak buntu macam mana nak enable wordpress wak kat google. Come on google, wak nak menulis nih. Komen komen cendi kawan di google kebanyakannya berpendapat, wak haruslah aktif dalam penulisan, selama 4 ke 6 minggu mungkin mungkin mungkin ada di google search. sobs

Leave a comment