Tiada Tajuk

Assalamualaikum

Pheeww… It’s great to see me writing again right?

notakaki : ok kalau bosan cakap dekat wak.. tak da hal lah..

Since I will not update my blog frequently, I want to admit something…

I blog whenever I want to. Simple right?? So if there are no updates from me.. it’s mean that I’m in the  PECAH OTAK mode.

notakaki : Pecah otak = bangang + tepu yang melampau.

Ok.. so lets straight to the point for this post..

Actually there no such a specific point for this post.. haha.. so it will be just a random topics that I already gone through for the past weeks.

Ape syial wak lalui minggu2 lepas?

” lalui hari-hari biasa sambil tunggu gaji hujung bulan masuk.. yeah! “

Betol ke ?

” ade ke hari-hari tak biasa ? It’s just s busy weekdays with my training and bored weekends quarrel with my grandmother “

Wah.. gangster wak gadoh ngn nenek ! ?

” sekarang wak tak kisah.. lu tok long ka.. tok cik kah.. sapa tak nak mandi wak simbah ! Actually my grandmother not feeling very well.. so she can not walk and need some one to help her.. “

” For your information.. It’s kind of funny to take care of her.. she become more childish … she will scold whenever she want to.. and the best things that she afraid of water.. hahha.. “

” korang boleh imagine macam mana die mandi.. kecoh kot satu rumah… belom kene air dah menjerit-jerit.. haha.. even guna water heater pun.. so cara tu je lah wak nak balas dendam.. hahaha “

” but the best things I know about her : Dia seorang yang kuat.. That’s why lah wak pun kuat !! tapi kuat melawan lah “

gamba nenek dari goole

2 comments

  1. Khir Khalid · October 2, 2013

    Tiada tajuk, tp jadi tajuk.. no topic, tp jadi topik.. cayalah Wak. :):)

    Like

  2. Azahairi Abd Aziz · November 10, 2013

    Tak perlu tajuk tapi penuh dengan cerita ….

    http://azahairi.com/2013/11/afiq-umar-thaqif-1-tahun/

    Like

Leave a comment